Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
Отдел "Гражданска регистрация и административно обслужване"
Адрес: обл. Добрич, общ. Балчик, гр. Балчик, пл."21-ви септември" № 6, п.к. 9600
Код за междуселищно избиране: 0579
Телефон за връзка: 070018708
Адрес на електронна поща: grao@balchik.bg
Работно време: Гъвкаво работно време, от 08:00 до 16:30, почивка 30 минути, като е осигурено непрекъснатост на процеса за обслужване на гражданите
В звеното е осигурен достъп за хора с увреждания
Изисквания, процедури, указанияНеобходими документи за предоставяне на услугата:
Заявление по образец;
Документ за собственост; (по служебен път при вписан Нотариалния акт в Агенция по вписванията след 2000 г.
Документ за самоличност (лична карта) и/или нотариално заверено пълномощно, когато заявлението се подава от лице, различно от собственика. /*Необходими само за легитимиране на заявителя или упълномощеното от него лице при подаване на заявлението/.
Копие на разрешение за строеж, влязло в сила (не се изисква, когато ПБЗ касае събаряне);
Копие на ситуация от одобрен инвестиционен проект от главния архитект (не се изисква, когато ПБЗ касае събаряне);
Копие на договор за изграждане на обект, общинска собственост (когато е приложимо);
Специални разрешителни, изискуеми по специален закон;
Два екземпляра от ПУСО;
Два екземпляра от ПБЗ;
Два екземпляра от ВОБД (при необходимост);
Начини на заявяване на услугата:
Лично или чрез упълномощено лице, с нотариално заверено пълномощно, с подаване на писмено заявление по образец;
Устно, като се отразяват в протокол, който се подписва от заявителя и от длъжностното лице, което го е съставило;
Чрез лицензиран пощенски оператор
Услугата може да бъде заявена и по електронен път
При електронно заявяване, заявления-декларациите и уведомленията следва да са подписани с квалифициран електронен подпис от заявителя. За заявител се смята лицето, от името на което е извършено електронното изявление-декларация.
Процедура по предоставяне на услугата:
Проверка (преглед) на попълненото заявление и приложените документи.
Регистриране на заявлението и предоставяне на клиента на входящ номер;
Пренасочване на преписката към кмета на община;
Изготвяне писмо до инвеститора за до окомплектоване при липса на документи или констатиран проблем с документацията или техническия проект;
Одобряване на проектите от кмета на община ;
Всички части на одобрените инвестиционни проекти се подпечатват с печата на общинската администрация,
Предоставяне на одобрения проект на заявителя срещу подпис.
Начини на получаване на издадения индивидуален административен акт:
Лично или чрез упълномощено лице;
Чрез лицензиран пощенски оператор на посочен от заявителя адрес, като пощенските разходи са за сметка на заявителя, платими при получаването на резултатът от административната услуга;
По електронен път в профила на заявителя в системата за сигурно електронно връчване.
За услугата се заплаща фиксирана такса на стойност 30 лв.
Банкова сметка на Община Балчик: BG38 UNCR 9660 84 9750 3315
BIC код на УниКредит Булбанк: UNCRBGSF
Код на плащане: 44 80 01
Услугата може да бъде заплатена по един от следните начини:На гише в административно звено за обслужване в брой
На гише в административно звено за обслужване с банкова карта